Monday, 29 November 2010

minggu terakhir sebagai anak dara cik nasir.. :)

huhuhu..
tajuk taknak kalah.. hahaha.. tapi minggu ni insyaallah aku akan beralih status.. :) sebenarnya banyak rasa cuak, bimbang, ragu², takut.. semua ada laa.. takut kalau mekap tak cantik.. bimbang hari hujan dan tetamu tak selesa.. cuak nak bersanding depan orang ramai.. hishhhh.. permudahkanlah Ya Allah..

alhamdulillah, acara berkampung semalam berjalan dengan lancar walaupun hujan rintik² sedikit.. ramai betul jiran² dan saudara mara yang datang.. bila dah penuh ruang dapur, makcik² (jiran sebelah menyebelah) datang tolong pasangkan langsir lagi.. hehehe.. (tak surprise laa camni, kan? huhu..) malam pula kami ramai² pack goodies untuk kanak².. macam best pulak bila dah ramai².. maklum saja rumahku hanya ada ayah, mak dan aku saja.. so bila dah ramai² tu meriah pulak.. :)

tiba² aku teringat cerita kawan² jumaat lepas..  ramai kawan² ku yang bercerita, sebelum tiba hari bersejarah itu, mereka ada bermimpi "dipatuk ular".. orang tua² kata, kalau bermimpi dipatuk ular tu tandanya akan ada orang meminang & dalam erti kata lain akan berkahwin la.. yang seorang bercerita dikejar ular besar.. yang seorang lagi ular besar melilit kakinya.. aku? anehnya aku takde pulak.. hehhhh.. takut pulak aku..

err.. B2B dan anda di luar sana yang dah bernikah, ada ke korang mimpi macam tu?
bagitau saya eh..

6 comments:

Tiara Fida Salma said...

good morning, nice to visit your blog, this is a blog containing good information and interesting, congratulations to you.
don't stop to be creative, hopefully I can come back here again
do not forget
I wait your comments on our new blog

k|ree said...

huhuh...tak penah plak ada mimpi camtue...insyaAllah, semoga Allah swt permudahkan segalanya...dun worry...gudluck...

.:mama dhia:. said...

selamat pengantin baru yer murni..
biase la perasaan jd x menentu..
rase taku bercampur gumbira..
hehehe..
lek jer.. insyaallah sumer berjalan lancar..
pasni jd PUAN murni plak yer..

kucincomey said...

tiara : thanks fida.. insyaallah.. :)

k|ree : thanks juga k|ree.. insyaallah..

yana : hehehe.. thanks yana.. takut nih.. :)

kucincomey said...

tiara : thanks fida.. insyaallah.. :)

k|ree : thanks juga k|ree.. insyaallah..

yana : hehehe.. thanks yana.. takut nih.. :)

sk said...

murni!

sy dh email dh nak mintak map.. thanx in advance.. :)