Monday, 1 November 2010

siapa cepat, dia dapat.. siapa lambat, melopong laa..

hari ini, 1 November 2010.. setahun sebelum tarikh ini 1 November 2009 adalah tarikh FPIL datang merisik diriku.. tapi tunangku pun ada juga masa tu.. hahaha.. bukan apa, memandangkan FPIL tak biasa & senang cerita taktau jalan di Seremban ni, tu yang tunangku pun datang sekali.. tourist guide la kunun² nya.. huhuhu.. kejap je dah setahun.. insyaallah sebulan lagi kami akan disatukan.. ewaahhhh.. ahakss..

hari sabtu lepas, FPIL datang lagi.. kali ini menghantar duit belanja.. agak lambat tapi berbaloi².. hehe.. tunangku tak ada sebab jari kaki kanannya dislocated.. punca? main futsal.. main lagi.. cari pasal je dah nak dekat tarikh ni.. geram betul.. nasib jari kaki, kalau bahu? naya je.. kalau patah? haaa.. bersanding laa nanti sebelah kaki berbalut.. paling best time nak akad nikah, duduk atas kerusi laa jawabnya.. macam bayar fitrah plak.. doktor bagi MC 3 minggu & berehat di rumah.. sekarang dah ok sikit.. alhamdulillah..

lepas dapat duit belanja, terus semangat nak shopping.. hahaha.. ajak mak ke Sogo.. punyalah ramai orang.. mencari cadar kahwin.. alhamdulillah dapat.. sebelum membeli cadar, singgah dekat seksyen beg.. berkenan dengan 1 beg sedondon laa dengan kasut hantaran.. belek punya belek memang mabelesss.. tapi letak balik sebab niat utama nak cari cadar.. karang tak cukup duit pulak.. so pergi cari cadar dulu, lepas tu baru turun balik untuk cari beg..

ada dalam sejam mencari cadar.. turun semula sebab tak sabar nak tengok beg tadi.. memandangkan dapat cadar murah, so ada duit lebih sikit bolehlah beli beg.. hehe.. but guess what? beg yang aku berkenan sangat² tu dah tak ada.. try tanya dengan the salesgirl.. katanya "dah ada orang ambil kak.. display tu yang last.. " haihhhhh.. melepas..!! mak gelak je.. tu laa.. tadi taknak ambil.. kalau dah berkenan tu terus ambil.. jangan tunggu².. kan dah melopong.. tak apalah.. tak ada rezeki.. mana tau lepas ni dapat beg yang lagi gojes, kan? ngahahaha..


cadar baru.. snap dengan kamera cikai.. cadar krim jadik kelabu..:P

3 comments:

Aziah said...

kah kah kah.. dapat beg pastik jek

.:mama dhia:. said...

siannyer die..x pe..lain kali..berkenan terus amek tau..pengajaran tuh..hehehe..

kucincomey said...

kak ziah : hepppp.. huhuhu..
mama dhia : tu laa.. sedey gak.. sbb berkenan sgt².. huhu..