Wednesday 3 November 2010

kerja malam

wohohoho.. hari ini genap lagi sebulan saja tarikh pernikahan saya & tunang.. 30 hari saja lagi ok.. hantaran satu apa pun tak buat lagi.. boleh? hahaha.. barang hantaran tunangku masih belum sampai lagi dari FSIL di London nun.. so saya boleh rileks lagi & agaknya lagi 2, 3 hari nak nikah nanti baru pulun buat agaknya.. hadehhh.. nak buat macam mana.. hmmm.. dengan itu saya juga belum serahkan barang hantaran saya kepada tunang dengan alasan "barang hantaran awak belum sampai lagi.. dah sampai nanti baru saya bagi yeee..." ngahahaha.. ya.. saya sangat kejam.. :P

sementara menunggu barang hantaran sampai, saya mengerjakan kad kahwin dulu.. malam tadi sibuk menampal alamat & setem pada sampul untuk dihantar kepada kawan² yang jauh di mata.. huhu..


sekotak ok.. ini untuk kengkawan je.. tak termasuk opismate..


 
 baru selesai 2 keping.. mata dah ngantuk..


 antara yang dah siap.. tapi belum letak alamat.. huarghhhhh... ngantuk..


so hari ni dah boleh pos..
:)

3 comments:

WillBemrs said...

wahhhh...best nye...!

Murni Nasir said...

hehehe.. tunggu ya.. :)

iedayah said...

ai b2b..blogwalking ke cni..=)