Saturday 20 November 2010

edisi menggeletar lutut.. 13 days to go..

entri ni dah sejuk.. tak hot lagi.. orang kata tak fresh dah.. huhu.. dari sehari ke sehari nak update blog.. tapi tak berkesempatan.. ada je kerja nak buat.. so update kali ni berkenaan dengan minggu ni.. oh, lagi 13 hari lagi.. menggeletar lagi lutut ni..

ok.. pertama, set bilik tidur dah sampai.. horayyy.. betul² sampai lepas hujan.. nasiblah lorinya  bertutup.. macam lori ais tu.. tapi tak ada ais laa.. huhu.. so agak tersorok & orang pun tak nampak.. penting tu.. hehe.. terus roger tunangku.. tunangku siap pesan "jangan tido atas katil tu dulu tauuu.." hahaha.. cannot².. mana boleh nak tidur atas lantai.. tak baik untuk pengantin.. hahaha.. set katil lama dah buka & alih ke bilik sebelah.. saja nak bagi tunangku jeles.. muahahaha..

kedua, hari raya haji lepas, aku tak ke mana pun..duduk di rumah saja.. so, duk boring² tu, aku terus siapkan VIP doorgift.. daripada tak buat apa² kan.. masukkan souvenir dalam bekas (bekas ke? aku pun tak tau nak panggil pe.. huhu..) then masukan dalam kotak besar..


silver & gold.. tak ada kena mengena dengan warna tema.. huhu..


bekas untuk VIP doorgift ni semuanya beli ready made.. alasan utama, aku memang fail dalam acara gubah menggubah ni.. apa lagi nak DIY.. *SIGH.. just beli bekas & masukkan souvenir dalam bekas tu.. tinggal nak letak telur & satu lagi souvenir yang belum sampai lagi.. harap muat kot.. hehe.. eh, satu lagi TQ tag pun belum letak lagi..

yang ketiganya, yang membuatkan saya betul² happy.. (kejap aku, kejap saya.. haihhhh..) baju nikah saya & tunang dah siap.. yeehaaaa.. dapat je terus melompat.. hehe.. baju nikah saya biasa² saja.. hanya kain satin & net saja.. itu saja yang termampu.. huhu.. baju melayu tunangku pula ada sedikit sulaman kecil di keliling leher, lengan baju & atas poket..


sikit je dulu.. hehe.. bahagian bawah baju.. 


berkali² ok duk try.. tak sabar mau pakai.. baju melayu tunangku kena basuh dulu.. bukan apa, kulit tunangku sangat sensitif.. kalau pakai baju tak basuh dulu, cepat saja gatal².. hinggakan cadar pun kena basuh dulu.. prihatin sungguh tau mak aku.. aku pun tak terfikir nak basuh cadar tu.. huhu..

update lain belum lagi.. tengah tunggu butik pengantin tu call untuk fitting baju.. inai juga dah booked.. lense juga maybe next week baru siap memandangkan lenseku ada power.. maklum laa rabun.. huhu..

sehingga waktu ini aku masih di rumah.. mak & ayah dah keluar menjemput tetamu untuk acara berkampung insyaallah dijadualkan minggu depan..

ok, mau mandi dulu.. (tengok jam pukul berapa sekarang.. it's almost 12.30pm..!!) baguskan anak dara macam ni..
:P

1 comment:

eidA said...

13 hari...wow...memang patut menggeletar,,,tp sronok lebih kan...he
i pon b2b..just become ur follower...