Monday, 15 November 2010

mari menggunting kertas..

sebab terlalu khusyuk, tak sedar gambar kena ambil.. nasiblah buat kerja baik, kalau tak? hahaha.. nauzubillah.. saya baik, ok.. tak mahu buat kerja tak elok.. hehe..


ini - budak - sedang - gunting - TQ - tag.. :)

macam ni lah.. sambl gunting menggunting, mulut tak sah kalau tak berborak.. hahaha.. ehemmm, bukan gosip tau.. hanya cerita pasal persiapan perkahwinan saja.. buat kerja dalam bilik bos.. nasiblah bos tak ada.. maklumlah kerja sampingan so kenalah sorok² sikit.. hehe.. :P

terima kasih yang tak terhingga kepada semua officemate Seksyen B&P sebab sudi membantu saya gunting² kertas nih.. total semua 2000 keping.. kalau buat sorang, entah bila nak siap.. nak jimat kan, so buatlah TQ tag sendiri.. yang paling banyak membantu ialah cik Shazwani.. dari awal sampai akhir membantu buat TQ tag ni.. insyaallah cik wani kahwin nanti, saya kena bantulah.. tak banyak, sikit pun jadi.. sebab banyak sungguh pertolongan cik wani ni untuk saya.. *terharu..

terima kasih kawan².. 
moga tuhan memberkati kalian semua..
tanpa kalian, siapalah aku..
sobsob.. 

2 comments:

iedayah said...

wa..untung2 rmi tlg..penat gunting kn dear..np xpki cutter besar kt opis je?sonang kojo

kucincomey said...

dah pakai dah.. tapi asik terlebey potong je.. tangan tak bedung.. hahaha.. so nak selamat, gune gunting sajok.. huhu.. :)