Sunday, 5 December 2010

jemput datang.. :) ~ ini sticky post daa.. sila scroll ke bawah yeee... ~

alhamdulillah.. kad kahwin saya dah pun siap.. insyaallah majlis nikah saya akan berlangsung pada 3 Disember 2010 bersamaan dengan hari Jumaat.. manakala hari persandingan pula pada keesokan harinya iaitu 4 Disember 2010, Sabtu.. di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua blogger² yang pernah memberikan saya ilham & idea untuk hari bersejarah saya ini.. saya memang tak kreatif orangnya so perlu banyak melihat persiapan B2B yang lain untuk melengkapkan hari saya.. huhu.. doakan saya ya.. :)



dengan itu dijemput rakan² blogger untuk menghadiri majlis yang akan diadakan di rumah kedua ibubapa saya di Seremban.. nak kad? haaa.. sila PM saya eh.. :)  rinn_col@yahoo.co.uk

sekian, terima kasih..
(cam bagi ucapan kat perhimpunan plak.. ahaksss..)

15 comments:

h e r n y z a r said...

nica card.. and this is my add:

SARAH HERNYZAR ABDUL RAHMAN
D-3A-03, CHANGKAT VIEW CONDOMINIUM,
JLN DUTAMAS RAYA OFF JLN SEGAMBUT
51200 KUALA LUMPUR.

tq dear..

kucincomey said...

wahhh.. tq dear.. :)

WillBe.Mrs said...

errkk...nak jgk bole?? seremban leh la dtg...i email u my address ye...anyway TQvm... :D

waniez nurul said...

cik kucin...hahahah
wanie xdapat pegi la dear...
4hb tu kenduri sebelah tunang wanie...
tp wanie nk menjemput cik kucin jgk...
kenuri umah wnaie 20hb nov ni kat perak...

kalau dpt dtg, bg add yea...wanie cube pos

sk said...

seremban? dkt dgn rumah parents! ngeee~

kucincomey said...

willbemrs : bolehhh.. hehehe.. tq².. kad akan tiba nti.. :)

waniez : yeke? hehehe.. TQ.. ;)

SK : mai laa.. :)

Aziah said...

saya di tingkat 5

kucincomey said...

kak ziah : insyaallah minggu ni ye.. tungguuuuuu.. :)

kucincomey said...
This comment has been removed by the author.
sk said...

murni.. (baru tau name sebenar.. hihi),

nak dtg tp ada sedara kenduri pd hari yg sama. so minta maaf byk2 ye sbb tak dpt dtg. congrats in advance anyway.. =)

nnt buat review psl vendor2 kat sban tu eh! hihi

kucincomey said...

sk : oh.. its ok dear.. no worries.. nanti i update eh.. TQ.. :)

WillBe.Mrs said...

lupa nk bgtau...kad dh sampaiiii....!

::@.L.I.N:: said...

selamat pengantin baru....

kucincomey said...

willbemrs : :)

alin : TQ.. :)

h e r n y z a r said...

murni... insyaAllah sara dtg... dah dapat kad... hehe... jumpa di wedding ya.. hugs...

ada award utk kamu.. sila amik k.. XOXO~!