Wednesday, 20 October 2010

kad dah siap.. :)

hallluuuu.. semalam pergi ambil kad kahwin di Kajang.. alhamdulillah sangat berpuas hati walaupun kad kahwin kami simple saja.. banner juga dah siap tapi kami tempah 2 lagi banner sebab banner yang dah siap ni tak ada gambar kami (saya & tunang).. (see.. kami sangat pemalu kan.. sampai tak mahu letak gambar sendiri.. bluwekkk..) mak kata kalau tak ada gambar dah macam iklan pulak.. so buat lagi 2 pasang.. akan siap pada November nanti.. banner kahwin kami akan ada 4 pasang laa nanti.. 2 ada gambar kami & 2 lagi tak ada.. tambah lagi RM70.. hadehhh..

bila dah dapat kad, rasa teruja nak agihkan pada kawan².. tapi rasa macam awal sangat pulak.. over excited ok.. hahaha.. tunggu akhir bulan ni atau awal November.. sambil² tu berfikir juga time agihkan kad nanti mesti officemate akan tanya itu & ini.. macam mana eh nak elak? kena jawab jugak nanti.. hmmm..

teringat pula orang kata kalau hari majlis dah dekat, tak baik selalu jumpa.. sekurang² nya 40 hari sebelum majlis.. biar rasa rindu tu membuak² dan muka pun automatically jadi berseri².. ye ke? aku ada juga adukan pada tunangku tentang itu.. dengan berseloroh tunangku menjawab "boleh tahan ke?.." haishhhh.. hehehe..

alhamdulillah.. satu demi satu perkara dah siap.. tinggal lagi nak beli cincin kepada tunangku untuk batal air sembahyang dan juga beg untuk hantaran.. borang nikah pun dah siap untuk diberi pada PPN.. semua ayahku yang uruskan.. isi borang pun ayah yang buat.. macam mana ni? nak nikah dah pun tapi still ayah yang buat.. tapi aku tak suruh pun ayah yang isikan.. dah ayah yang rela hati nak isikan.. aku ok je.. hehehe..

ok.. mau sambung minum nescafe..
daaa...
:)

4 comments:

aku said...

suke hati ye..

kucincomey said...

hehehe.. :)

dd dudu said...

Alhamdulillah so far sume berjalan lancar ye ^^ caiyuk2 kucincomey ;)

kucincomey said...

thanks dd.. :)