Saturday, 23 October 2010

insyaallah..

hujan baru berhenti.. sangat lebat tadi dengan kilat dan guruh berdentum.. dah nak masuk hujung tahun.. majlisku Insyaallah jika tiada aral, akan berlangsung pada awal Disember nanti.. seperti yang semua sedia maklum, hujung tahun memang musim hujan.. aku jadi tak tentu arah.. risau, takut.. semua perasaan bercampur baur.. risau majlis jadi kelam kabut.. nauzubillah...

kalau ikut kata orang² lama, macam² petua diberi untuk mengelakkan hujan semasa majlis berlangsung.. ada yang baling baju atas bumbung laa, letak lesung batu dalam periuk laa.. macam² laa.. berkesan atau tidak, tak tahu laa.. allahualam.. ayah ada pesan, buat lah solat hajat.. minta apa yang dihajati insyaallah Allah maha mendengar.. betul jugak, kan?

Ya Allah, semoga dipermudahkan segala urusanku.. sesungguhnya Kau maha mendengar & maha mengetahui.. amin..
:)

6 comments:

MyZone~theUn4given said...

insyaALLAH..amin

WillBe.Mrs said...

Dear, everybody pray hard for u...amin..

kucincomey said...

myzone : amin.. :)

wi..be.mrs : thanks dear.. :)

rose said...

insya-allah semua ok..ada award untuk kamu..nnt ambil ek =)

kucincomey said...

tq rose.. :)

Akma Azlin said...

Salam. meh nyanyi nursery rhyme untuk anak tido. HUSH LITTLE BABY
http://azlinzain.blogspot.com/2010/10/mari-nyanyi-nursery-rhyme-bagi-anak.html