Thursday 5 August 2010

update terbaru.. nak cepat.. :)

huhuhu.. baru ada masa nak update blog.. :)

cerita terbaru? barang hantaran dah beli sikit² iaitu perfume & toiletries.. beg dengan kasut je belum lagi.. yang tu kemudian lah.. langsir untuk 1 rumah pun dah siap.. tinggal nak gantung je lagi.. mak pun dah tak sabar nak gantungkan langsir.. siap nak gantung untuk raya lagi.. tapi tak boleh lah sebab nanti tak surprise.. huhuhu..

keadaan rumah masih belum stabil.. masih dalam peringkat renovation.. agak lama juga rumah kami macam kapal nak belayar.. dengan habuk di sana sini.. bilik aku juga di "extend" ke depan so jadi panjang sikit.. so aku tidur dengan mak la sekarang.. hehehe.. bilik mak juga dah jadi macam stor sebab semua barang "ditumpangkan" di situ.. kesian.. hehehe..

bunga dulang yang aku tempah juga dah siap.. semua ada 11.. aku tempah bunga stokin.. tapi warna bunga sudah lari.. dah jadi warna ungu pula.. haishhh.. aku tempah dengan CC di office.. samada susah nak cari warna tu ataupun CC confuse kot.. huhuhu.. tak apalah.. maybe aku akan tambah dengan sedikit riben warna belacan.. (boleh imagine tak?).. upah adalah sangat murah.. memang terkejut sebab CC hanya ambil harga modal saja.. aku bayar lebih tapi CC pulangkan pula.. haishhh.. kalau tempah di luar memang harga ratus².. terima kasih CC.. design pun cantik.. :)

setakat ini dulu.. nanti aku sambung lagi.. kerja menanti..
daaa... :)

No comments: