Thursday 26 August 2010

terima kasih daun keladi, kalau boleh mau lagi.. :)

err.. cerita ni pasal hari selasa lepas.. tengahari aku keluar kejap dengan tunangku.. menemannye ke BSN atas beberapa urusan.. sesampai di opis, dah terletak cantik di atas meja..


souvenir raya..!!


menambah koleksi mug kat rumah..


rasanya semua orang dapat kot.. tahun lepas tak ingat pulak dapat apa.. ok lah tu kan?.. plus dapat duit raya RM500 untuk semua penjawat awam bermula dari gred 1 hingga 54.. termasuk pesara kerajaan.. alhamdulillah.. biarpun tak banyak mana, tapi dapatlah juga mengurangkan beban bakal pengantin macam saya.. dapatlah beli baju raya.. muahahaha..

tapi yang paling best, saya dapat ini.. :)


happy..!! happy..!!


all time favourite.. :)


oppss.. ini tidak termasuk dengan souvenir yang tadi ya.. ini khas dari cinta hati saya.. ahahaha.. (oh, plissss.. nak muntah orang dengar, ok).. disebabkan seminggu lebih tak jumpa, plus sejak awal puasa pun belum pernah berbuka bersama, maka saya dipujuk dengan ini.. hehehe..


gambar mampu mentafsirkan segalanya.. ahaksss..

No comments: