Friday 13 August 2010

pening aku pening...

makin nak kahwin, makin pening kepala nih.. adeiii.. bukan apa, banyak benda lagi tak buat nih.. huhuhu..

lepas raya mau tempah baju nikah & kad kahwin.. terlambatkah? belasah je.. HIV test mungkin akan buat dalam bulan puasa ni juga.. insyaallah.. saya akan tambahkan sikit kerajinan saya untuk cari contact number klinik² kesihatan yang berhampiran untuk buat appointment.. nak terjah boleh jugak tapi bila fikirkan risiko "ditendang" sebab tak buat appointment, rasa tak berani pula..

baju sanding saya serahkan kepada uwan.. FYI my uwan mak andam.. so tak susah sangatlah nak berunding.. cuma tang pelamin tu, mulanya kata nak sewa tapi bila survey di butik² pengantin, macam mahal pula.. so ayah & uwan decided nak buat sendiri pelamin.. awal² lagi saya dah pesan.. nak pelamin warna putih dengan hiasan bunga² warna burgundy dan putih.. tak mau ada warna lain.. satu lagi, mesti kena cantik..!! hahaha.. we'll see.. satu lagi, pelamin nikah pun tak ada.. hanya duduk bersimpuh di ruang tamu saja time nikah nanti.. simple..

baju sanding di tempat tunang pula belum diputuskan warna apa.. tapi teringin nak pakai warna putih.. putih lagi.. huhuhu.. maybe sebab baju nikah saya warna silver, baju sanding dah warna burgundy.. even waktu bertunang pun baju warna pink.. tak ada peluang nak pakai warna putih.. warna suci gitu.. hehe.. bagus juga sebab my tunang berkulit gelap so putih rasanya ok la.. :)

bilik dah 70% siap dicat.. tinggal lagi nak pasang rail langsir yang baru dan pasang grill saja.. hantaran belum digubah lagi.. baju ayah pun belum beli lagi.. maybe nak raya nanti belikan untuk ayah.. baju raya sendiri pun tak ada tahun ni.. huwaaaa.... nasiblah tunang memahami.. bila saya katakan saya tak ada baju raya tahun ni, nah.. dibelikannya sepasang kain yang sedondon dengan kain baju melayunya.. my future MIL dah tempahkan untuk kami.. suka..!! suka..!! (walaupun warnanya tak menepati citarasa saya.. itupun ada orang nak bagi, kalau tak, tak ada baju rayalah kau, murni..) huhuhu..

ok, mau sambung kerja..
nanti update lagi.. ;)

No comments: