Thursday 11 February 2010

finally..

tadi keluar lunch dengan Yeh.. actually bukan lunch pun sebab masing² dah kenyang.. Yeh dah makan kat kantin aku pulak ada jamuan perpisahan di office pagi tadi..

ke Alamanda pusing².. mulanya masuk ke Carrefour.. tak tahu mencari apa.. disuruhnya aku pilih apa² barang untuk dibeli.. pusing punya pusing punya pusing.. tak beli juga.. aku tak ada rasa nak beli barang makan.. akhirnya keluar semula..

dalam kepala hanya fikir nak beli lense solution.. di rumah hanya tinggal sikit saja lagi.. singgah ke Watson dan cari barang perlu.. jam dah pukul 1.30 petang dan kami terus keluar dari Alamanda..

hari panas betul.. hati aku pun macam nak kata panas tak juga.. marah? entah.. susah nak cakap.. kalau tak cakap, sendiri yang sakit hati.. nak marah diri sendiri? tak mahu.. nanti sendiri yang sakit.. aku berkira² macam mana nak mulakan cerita.. sambil kepala ligat mencari ayat, nescafe original dalam tin bertukar tangan.. pahit.. tak sedap..

alhamdulillah.. at last, dapat juga ayat yang aku nanti² kan dari Yeh.. bukan I love u ye.. sori banyak².. hahaha.. aku akui beberapa hari ni aku memang ade sedikit perselisihan dengannya.. penjelasan itu sedikit sebanyak meredakan aku.. senyum kembali..

lepas senyum², perut pulak berbunyi..
ni yang tak syok nih!!..
menyesal pulak tadi tak ada rasa nak makan!

nota kaki : Ya Allah, selamatkanlah perjalanan mereka pergi dan balik.. amin yarabbilalamin.. ;)

No comments: