Tuesday, 23 February 2010

aku kembali..

uihhh.. lama betul rasanya aku tinggalkan blog nih.. bukan apa bz sangat lately nih.. cuti pun lama juga.. maklum saja aku hanya update blog hanya di opis saja.. hehehe..

cuti CNY biasalah kenduri sini sana.. sampai berebut tarikh nak buat kenduri.. kenduri kahwin la, bertunang lah.. aku hanya duduk di rumah saja.. rumah jiran sebelah buat kenduri pertunangan anaknya.. so mak aku pun sibuklah membantu.. bulan lepas, jiran tolong kami.. so bulan ni, bila jiran buat kenduri kenalah bantu..

btw, gambar tunang dah siap.. hasilnya?? aku sangat berpuas hati.. cuma tak puas tengok saja sebab gambarnya tak banyak.. kawan² pun ada yang dah tengok.. mereka pun kata cantik.. wahhh.. perasan pulak.. hahaha.. ok lah kot.. walaupun mekapnya tak berapa nak puas hati, kat gambar nampak ok pulak.. hmmm.. tak kisahlah.. janji gambar cantik.. hehehe..

sekarang adalah dalam proses mengupdate gambar..
;)

2 comments:

~ ReD ~ said...

update jangan x update..hehe

kucincomey said...

hehehe.. tunggu ya.. ;)