Tuesday 23 February 2010

23 Januari 2010.. ;)

hehehe.. dah sebulan pun usia pertunangan kami, baru gambar siap.. alhamdulillah semuanya berjalan lancar.. gambar yang aku tempah adalah berbentuk storybook tapi di sini aku hanya letakkan gambar yang kebanyakannya (rasanya semua) yang belum di edit..

enjoy..!!

ketibaan rombongan dari pihak lelaki.. ramai perempuan dari lelaki.. huhuhu..


barisan belakang nih semua geng² Yeh.. aku pun tak berapa kenal sangat.. huhuhu..


gambar² semasa perbincangan berlangsung.. yang lucunya seorang bercakap loghat negeri, sorang lagi bercakap loghat utara.. macam ayam bercakap dengan itik.. hehehe.. kami yang di dalam bilik gelak tak ingat.. ;)


yang berbaju merah ni atuk sebelah mak aku.. kiranya atuk ni lah yang menerima "tanda" atau wakil bagi pihak aku.. yang baju biru tu pulak wakil dari pihak lelaki.. atuk saudara aku nih suaranya romantik sikit.. so tak berapa nak dengar sangat butir² perbincangan masa tu.. yang kedengaran hanyalah hilai tawa saudara² yang join perbincangan tu.. masing² gelak sebab loghat bercampur.. huhuhu..


arman yang comey buat aksi.. so sekarang aku dah bergelar "maksu".. hehehe.. ;)


inilah tanda ikatan kami.. cewahh.. hahaha..


time nih dah hilang sikit rasa berdebar.. kiranya dah lepas disarungkan cincin.. aku keluar bersalaman dengan saudara² sebelah Yeh.. dalam gambar ni kedua² nya adalah kakak Yeh.. yang tudung hitam tu kakak nombor 2.. yang tudung ungu kakak sulungnya.. risau juga aku waktu nih.. huhuhu..


sebelum bertolak balik, ini adalah acara wajib.. bergambar.. abah Yeh tak dapat datang waktu ni sebab menjaga kantin.. tudung coklat tu mak Yeh manakala tudung hijau tu korang pun mesti dapat teka, kan? mak aku laa.. huhuhu.. rupa kami sama kan? (rupa aku dengan mak aku, ok..)


bergambar bersama keluarga Yeh.. posing memasing cam ratu cantik lak.. hahaha..




haaaa... inilah dayang² penyeri majlis.. hehehe.. yang di depan berbaju putih dan baju pink & bertudung purple tu classmate aku time sekolah dulu.. lagi 4 orang tu memang real dayang import Putrajaya mariii.. hehehehe... thanks friends.. you guys made my day... ;)



No comments: