Monday 4 January 2010

tiba² aku jadi...

huhuhu.. baru je kejap tadi yeh call bertanyakan tepak sireh.. perlukah berbalas tepak sireh? hmmm.. kalau di tempatku tak perlu.. pihak lelaki saja yang membawa tepak sireh.. tepak sireh tu pula tak termasuk dalam hantaran.. kata yeh di tempatnya mereka berbalas dulang.. maksudnya pihak lelaki dan perempuan meletakkan tepak sireh sebagai hantaran..

bila difikir aku jadi berdebar.. tak lama saja lagi.. hanya tinggal 19 hari saja!!

fuhh!!

semua tak siap lagi.. berat pun dah naik.. entah bila nak berkurang.. ada yang tak muat baju nanti.. huihh.. mintak dijauhkan.. aku harap aku boleh control selera makan di minggu² terakhir ni.. masalahnya selera aku tinggi saja.. nampak itu nak makan.. nampak ini nak makan.. macam mana?

tolongggg..!!

No comments: