Friday, 12 April 2013

tak sampai²...


eh.. baru teringat.. bil Astro tak bayar lagi.. kenapa? sebab bil tak sampai lagi.. boleh? aku selalu jugak kena macam ni.. bil astro tak sampai.. tau², bulan depannya dah ada tunggakan.. kenapa eh? salah siapa? posmen kah? astro kah?

semalam aku terima mesej dari astro bagitahu yang akaun astro tertunggak.. bayar sebelum 12 April (hari ni) kalau tak, kena potong.. semalam jugak aku terima panggilan dari Aaron Aziz.. ye betul.. tak tipu.. Aaron Aziz hokeh..!! sejak bila Aaron Aziz kerja dengan astro pun tak tau la.. pengsan kejap.. haha.. katanya akaun astro aku tertunggak.. lepas tu terus dia pappp!!.. letak.. cehhh.. dah rakam siap² rupanya.. rasa macam nak cakap balik je dekat bang Aaron tu.. bang Aaronnnnn.. bil I mana banggg... kompom terkedu bang Aaron kan? haha.. tak kesampaian pulak sebab dia dah letak.. sedih..

boleh je tengok bil² lama.. tapiiiiii.. aku kan malas.. muahahaha.. kalau dia potong astro aku, memang aku maki dia cukup².. haha.. bil tak sampai, suruh kita bayar pulak.. tapi kan.. berani ke aku nak maki orang?

kahkah..

ok bye!

2 comments:

.:MamaDhiaAdwa a.k.a Yana:. said...

bil astro org dah sampai minggu lepas..ari ni baru bayar..

cube murni call tanye astro..

mama hanna said...

jumaat petang balik keje tu check baru sampai..

dalam pukul 6 petang camtu, orang astro pulak call suruh bayar..

bila kita cakap baru sampai, katanya cuba check dengan Pos Malaysia..

banyak kali dah jadik camni..