Thursday 16 December 2010

tolonggggg.. =(

sedang mencari rumah sewa.. susahnyeeeeeeeee.. huwaaaaa...
kuarters dah mintak tapi belum ada result lagi..

sekarang masih duduk dengan mak lagi di seremban.. tapi tau sajalah kan, seremban - putrajaya - seremban memang tak jauh tapi minyak + tol.. hohoho.. nipis rambut ni tauuuuu.. tu baru aku.. hubby pulak seremban - putrajaya - shah alam - putrajaya - seremban.. hahhhh.. pengsan weh..

sebelum kahwin ada juga survey di Puchong.. rumah flat harga dalam RM300++.. tapi opismate cakap jalan jem.. ok ke? murah sangat ke? bukan apa, takut juga kalau murah sangat orang kata kena check betul².. takut.. huhu.. seri kembangan pun sama.. jalan jem.. bangi pun ok juga cuma sampai sekarang tak jumpa lagi rumah untuk disewa..

sekarang ni duk sibuk nak buat surat rayuan minta dipercepatkan perolehan kuarters.. harap dapatlah hendaknya.. sebelum dapat kuarters kena cari juga rumah sewa.. nak berulang dari rumah mak mertua di shah alam, sama juga macam berulang dari seremban - putrajaya.. aduhhhh..

tolonggggggg...
sesiapa yang berdekatan putrajaya yang tahu ada rumah untuk disewa inform saya eh..
=(

3 comments:

Ciksue said...

rumah dekat bangi pun ok awk,tapi sewa between 600 jugak la,kawan kita duk situ,tapi ok sebab ramai melayu

k|ree said...

area bndr sri permaisuri pun byk flat or apartment...bole round2...kat sini mmg byk org sewa...bndr sri permaisuri nie, kat cheras...nak ke putrajaya bole lalu lebuhraya MEX..

Has said...

hai murni..salam perkenalan..anyway saya tinggal kat bandar puchong jaya..kalau ke putrajaya dalam 20-30 minit je...jalan takdelah jem sangat kalau ke putrajaya...sewa rumah dalam 500++ ke atas...