Tuesday, 21 September 2010

sendiri jawab..

badan dah berat!!..

lepas² raya nih mula laa baju rasa macam kecik sikit laa.. seluar rasa sendat laa.. haishhh.. baju yang makin kecik atau aku yang makin besar?? makan memang tak ingat.. selera memanjang.. tak ingat pulak kan baju nikah belum tempah lagi.. adehh..

minggu depan baru nak tempah baju.. sekarang baru ingat nak diet.. takda maknanya.. macam lah kalau diet boleh kurus seminggu.. macam mana nih? opismate pun dah perli² kalau aku jalan memang nampak laa tang punggung tu.. naik sikit.. hah.. tu yang tak best tu..

konon² taknak makan nasi.. tapi semalam lunch dengan tunang makan mcD.. ape tu?? konon taknak makan nasi .. makan burger tu boleh kurus la eh?

sendiri jawab.. huhuhu..

4 comments:

♥z@z@♥ said...

bile date nikah?

kucincomey said...

insyaallah.. this coming 3rd december.. :) jemut datang eh..

.:mama dhia:. said...

same kes la kite ni...
so skrg ni pose n kurangkan makan n lebihkan air..
3 liter per day..
hehehe..moge sukcess..
nak g tempah bj nikah ker??
tunggu la susut sikit baru tempah..
takut x fit biler pakai mase nikah..
(atas pengalaman sendiri)

kucincomey said...

memang skang ni tengah kurangkan makan.. alhamdulillah dah 2 hari tak makn nasi.. hehehe.. tapi tu ler, jamuan jumaat nih memang terbabas laa.. dah bayarkan.. mane bleh tak makan.. huhuhu..

baju nikah maybe 2 minggu lagi kot.. tapi takut gak tak sempat.. hari makin dekat.. adehhh..