Wednesday 29 September 2010

kek impian

saya adalah seorang yang tidak minat pada makanan yang manis².. mungkin sebab tu mak saya kata muka saya selalu masam & tak manis macam orang lain.. huhuhu.. whatever.. (tapi ada jugak orang nak, kan?.. hehehe..) kalau orang lain favouritenya bubur manis, kek dan kuih yang manis², saya tidak tergolong dalam kumpulan ini..

walaupun tak minat, tapi tidaklah bererti tak makan langsung.. makan juga cuma nak tambah tu susah sikit la.. hehe.. macam kek, saya suka juga kek sebenarnya.. cuma bila masuk tang krim tu, mintak maaf laa.. susah nak masuk.. rasanya saya tak keseorangan sebab ramai juga yang tak minat krim pada kek nih..

tapi bila masuk tang kek kahwin, saya rasa teruja juga.. apa lagi kalau fondant kek.. walaupun tak makan banyak sebab manis, tapi rasa nak order juga.. tak lengkap perkahwinan kalau tak ada kek, bukan? kalau saya tak makan, tetamu mesti makan.. biar semua yang datang dapat merasa..


comel kan? sweet & simple.. terliur tak?


inilah kek impianku.. mengikut warna temaku.. nak order? tapiii.. fulusnyaaa.. :(


bestnya kalau dapat potong kek ni time bersanding nanti, kan?
huhuhu..


sumber dari : sugarflours

No comments: