Tuesday 7 September 2010

salam lebaran buat semua..


hoihhh.. tadi semua staff Bahagian **r***a* ***a*a**, MOF (kami la tu.. hehehe) telah bersama² ke tingkat 5 untuk bersalam - salaman almaklumlah dah nak raya kan.. bersalaman dengan KSP & TKSP ( P ) MOF.. rasa macam esok pulak nak raya.. nak mengalir air mata.. (sebab esok kerja lagi.. huwaaa..)

paling best bila ex bossku salam and berpelukan denganku (oh, mesti orang jeles kan?.. ahahaha).. ingat jugak boss lama kat aku.. terharu ok.. huhuhu..

di kesempatan ini, saya memohon ribuan ampun dan maaf kepada semua geng² blogger semua.. tak lupa juga kepada semua yang sudi membaca blog saya (ade ke?.. huhuhu) tak kiralah siapa pun anda, kepada semua geng² opis (kalau ada yang membaca :) ) , kepada semua kawan², selamat hari raya aidilfitri.. maafkan di atas segala kesilapan atau keterlanjuran kata selama saya menulis di blog ini.. berhati² di jalan raya dan semoga selamat sampai ke destinasi yang dituju dan selamat tiba semula ke kediaman masing²..

saya akan bercuti bermula hari Khamis, 9 September 2010.. cuti tak lama sebab nak simpan untuk cuti kahwin.. ngeeee..

selamat hari raya aidilfitri kawan²....
jumpa di bulan Syawal nanti..

:)

No comments: