Tuesday 15 December 2009

indahnya hariku andai...

ya.. indahnya hariku andai aku dapat memiliki ini... ;)

Dior Diorita Medium Hobo

cantik, kan? sangat suka sebab bentuknya yang bulat dan comel tu.. simple dan elegan.. cuba juga membayangkan beg ini dalam warna putih.. hmm.. cute sangat..

lagi² kalau dapat beg ni sebagai hadiah.. wahhh.. berbaloi².. hehehe..
tak kiralah beg ini yang terbaru atau sudah lama di pasaran, (maklumlah aku ni macam katak bawah tempurung sikit..hohoho..) aku tetap suka.. sangat cantik digayakan samada untuk ke opis ataupun menghadiri kenduri kahwin ataupun saat bershopping..
;)
Dolce & Gabbana Ostrich Wallet


taraa... yang ni pun cute.. pink lagi.. fit in trend warna pink ni.. nampak macam clutch simple dan cantik.. tapi.. tak mampu laa nak memilikinya.. sangat over-priced ok harganya untuk sebuah wallet.. mungkin bagi sesetengah orang mampu tapi untuk orang kebanyakan macam aku ni sangatlah mustahil untuk mendapatkannya.. in your dreams sajalah, murni.. huahuahua..

*gambar dari www.geekpurses.com


nota kaki : ada sesiapa nak belikan untuk saya? wink**

No comments: