Wednesday 7 October 2009

hati panas...


dua tiga ari nih, aku asik nak marah je..
yang paling aku marah (tak penah aku marah sampai camnih sekali) adalah malam tadi..
ni pun time tengah taip entry ni pun tengah marah nih.. rase cam nak baling je henpon nih.. tapi sayang lak..huhuhu.. (sian.. henpon jadik mangse..)

sebab ape aku marah? hmm.. malas nak cite kat sini.. wat sakit ati je..
cume aku rase cam nak luah kat sini plak.. lega sket bile dah luah..
takpe.. tuhan tu maha adil.. mesti ada balasan nanti kan..
biarkan..!!

ari jumaat ni aku nak cuti.. boss memang cuti.. elok je aku antar borang cuti, relaks je boss tanye..

" u nak cuti ke jumaat ni, murni?.. "

" errkk.. haa..ah puan..tapi saya dah dapat pengganti.. "

" ade urusan penting ke? bukan ape.. takut nanti pengganti tu tak boleh handle keje u.. u pinda tarikh lain jelah ye..? "

" errrkk.. ok puan.. "


arggghhh..!!! kan aku dah cakap.. hampes tul... aku baru je nak plan cuti yang besh..boss plak potong line.. mulut aku ni pun ringan je cakap ok.. bukan reti nak menipu.. (
aku kan baik.. sila jelirkan lidah ye kawan².. huhuhu..)

dan sebagai pelepas dendam, aku dah makan kuih raye boss aku yang die letak atas meja tu.. hahaha.. rase cam puas lak..takpe.. aritu puan gak yang suruh saya makan, kan? muehehehe..

eh.. tadi aku tengah marah, kan?
ya.. aku sedang marah.. aku nak sambung kemarahan aku nih..
aku marah!! aku marah!!
challooo..


nota kaki : memang tengah marah pun..tapi ade je yang datang kat bilik nih..terpaksa laa buat muke biase..

No comments: