Thursday 22 October 2009

cerita dari dalam bas..


hmmm... harini macam biase keje banyak.. bersilat dengan fail & surat.. dengan telefon yang sentiasa berdering (
telefon opis, hoccay..) dah macam operator dah rasenye.. asyik nak menjawab telefon.. rase macam nak buang je telefon atas meja nih.. rase nak benti keje pun ade.. ehh.. tetibe lak, kan... hehe..

after lunch, keje dah kurang sket.. tetibe aircond terpadam (
terpadam ke terhenti, weh??) baru laa dengar jelas meriah suara kerani² kat hujung sane.. bunyi mesin fotostat, bunyi orang terbersin.. sume laa.. huhu..

skang (time ngah menulis nih..) jam baru kul 3 petang.. tapi aku dah rase tak sabar nak balik.. nak duk dalam bas.. bleh tido.. huhuhu.. syokkkk..

ahaaa... aku nak cite pasal dalam bas.. oleh sebab aku nih duk jauh.. yelah dari Seremban ke Putrajaya nih amik mase dalam 45 minit (
kengkadang 1 jam.. jem wehhhhh..) ape lagi nak dibuat.. tido adalah acara yang paling baik & menarik.. hehe.. ok.. aku rase mata aku dah start nak pedih² bile bas dah lalu kat persimpangan dari Putrajaya nak ke Serdang tu.. time tuh aku dah selamat lelap.. dan hanya akan terjage bila....

KEPALA AKU TERHANTUK KAT TINGKAP BAS!!..
tragis tak??
huahuahua..

aku taktau laa orang belakang aku tu perasan ke tak.. rase macam tak perasan je.. makne laa tau kot² orang belakang aku pun tido gak.. hehehe.. tapi aku rase macam perasan sebab bunyi terhantuk tu bleh tahan gak kuatnye.. hahaha..

bile dah terhantuk tu, buat² la gosok kepala.. tak sakit lah kununnye.. (
memang sakit wehhhh..) terus terjage.. tak tidur dah sampai Seremban.. actually masa terhantuk tu memang dah nak sampai pun.. tau² dah nampak Tol Seremban.. hehe..
tu belum lagi yang berkeruh bagai.. ahaa.. yang ni bukan aku, hoccay.. aku tak berkeruh.. (
ye ke??) ye.. aku tak pasti.. aku tak berkeruh.. hehehe..

kengkadang tu berkali² gak laa terhantuk.. yang anehnye (
ehh.. lain plak ayat aku harini..) time pagi pi keje pun aku tido gak.. tapi tak pulak terhantuk.. elok je terletak kepala aku.. agaknye penat kot... biase laa.. aku kan bekerja keras.. hehe..

hmmm.. petang ni hujan.. time nak balik kang gerenti sejuk.. lagi syok laa aku tido.. hehe..
ok laa.. mau sambung keje sambey makan cekelet..
daaa...

No comments: