Thursday, 25 March 2010

terpesona..!!

bercerita tentang mekap untuk hari bersejarah nih membuatkan aku sedikit teruja.. bukan apa, bila tengok mekap pengantin, semuanya cantik².. tak kurang juga yang kurang semenggah.. so kena pilih yang betul² "expert" bab mekap² nih..

kadang² bila kata mekap ni cantiklah, tapi di mata orang lain kata tak cantik.. so memang subjektif, kan? ada yang "naik seri" bila disolek.. ada yang "biasa²" saja.. ada yang kata kalau mak andamnya n***, solekannya cantik.. ada yang kata kalau n*** ni solekkan, hilang seri sebab "mereka" ni tetap lelaki.. betulkah? aku tak ada jawapannya..

cuba tengok gambar nih.. cantik, kan?

aida - juara Gadis Melayu
*kredit to www.seindahwajah.com


cantik, kan? terpesona bila tengok gambar nih.. mekapnya memang cantik tapi tang mata tu agak tebal mekapnya.. tapi kalau kena gayanya, memang cantik walaupun mekapnya tebal..

btw, tudung Aida nih cantik, kan? hehehe..

5 comments:

~ ReD ~ said...

cantik2..tudung aida tu pun cantik:D

suezensuzanna said...

cantik!!!!!!!!!!!!!....kak murni biler nk kahwin?

kucincomey said...

red : cantik, kan? kan? mane nak carik eh? hehehe..

sue : insyaallah, jika diizinkan tuhan, ujung tahun nih.. nti I gtau eh.. ;)

Yana@Nana said...

CANTIK SGT FACE DIA..ORG DAH CNTIK TAK MAKE-UP KE MAKE-UP KE TETAP CNTIK..

BTUL TU SETIAP ORG MEMPUNYAI LAIN2 PENDAPT..
SALAM KENAL YA...

kucincomey said...

hye yana.. ;)