Wednesday 12 August 2009

Ketakutan itu...


masih terbayang² lagi kat kepala aku nih ketakutanku semalam.. siyesli aku memang tak boleh terima ketakutanku yang satu nih.. nampak je "mende alah" tu, secara automatic suara aku jadik tinggi a.k.a menjerit da.. huhuhu.. bukan dibuat² hoccay..!!

semalam time aku tengah syok² mandi, tetibe aku ternampak bebayang "mende" tu kat cermin.. ape lagi dengan basah kuyup & badan bersabun, aku terus keluar bilik air.. huh! nasib laa aku sempat capai tuala.. huhuhu.. nasib baik jugak time tu aku tinggal sorang kat rumah.. kalau tidak.. phewww ~~~ (korang sendiri imagine laa eh...)

at last, bila ayah ngan mak aku dah ade kat rumah, aku paksa ayah aku serang "mende" tu.. memang laa tak baik, tapi aku terpaksa.. selalunya kalau "mende" tu ada kat bilik air nombor 1, aku pi mandi kat bilik air nombor 2.. habis kalau dua² bilik air ada "mende" tu, mana lagi aku nak mandi? kat sinki?? aku dah cukup berat hoccay!! tak muat!!

erkk.. korang nak tau ape "mende" tu?
dia ialah
LABAH-LABAH..
labah-labah besar hoccay.. yang kaler hitam tu.. ayah aku kate labah-labah rumah..
whatever it is, aku tetap tak suka.. memang meremang bulu roma aku satu badan tengok dia..
so, hencik labah-labah, silalah kemaskan barang² anda & keluar dari rumah saya..
saya tak sudi melihat anda..
sekian, terima kasih..

nota kaki : operasi membersih rumah this weekend.. T_T

No comments: