Wednesday, 10 July 2013

ahlan wa sahlan ya ramadhan..

as salam..

bertemu lagi kita dengan Ramadhan kali ini.. alhamdulillah..
sama² kita manfaatkan bulan mulia ini dengan amalan² yang baik & terpuji.. Insyaallah..

ramai yang masuk/balik awal sempena ramadhan ni, kan? nak memasak untuk juadah berbuka.. mesti semangat.. hehe.. niat nak masak time berbuka nanti.. uhuiiiiii.. istiqamahkan lah niatku ini Ya Allah.. jangan sampai petang nanti kang dah lemau terus hilang semangat memasak.. haha..

sahur tadi kami 3 beranak makan maggie kari telur.. bertambah² hubby makan.. haha.. berselera pulak pepagi makan maggie.. kunci jam pukul 4.30AM tapi terjaga awal terdengar orang depan rumah dah kung-kang-kung-kang siapkan juadah sahur.. terus bangun.. hanna pun bangun sama.. kesian pulak tengok hanna tidur tak lena sebab hidung tersumbat.. kahak pun dah ada tu.. lepas minum susu, batuk² sikit termuntah.. habis baju kena salin lain..

bila bangun awal, mata pun cemer je.. mengantuk pulak haaa... adoiiii..

salam Ramadhan kawan²..



2 comments:

hayatunfadzila said...

Aslkm,
Salam Ramadhan jugak.. peace!!

mama hanna said...

peace yan..
hehe..