Tuesday, 10 April 2012

tak ada cerita..


selamat petang..

tunggu masa nak balik je nih.. lepas je lunch hour tadik, kepala sakit tetiba.. entah kenapa.. masuk pantry, mujur ada panadol actifast (eh.. camni eh eja dia?) patut kena makan 2 biji.. aku makan sebiji je.. takut nak makan sebab tak pernah makan sebelum nih.. huhu.. now, dah ok sikit..

bos pulak meeting tender board kat KL.. katanya akan balik ke office jugak walaupun lambat.. moga² bos sampai office selepas pukul 5 laa hendaknya.. amin.. haha.. bagus punya PA.. nak balik cepat aje gamaknya..

pagi tadik, salah naik bas.. rugi 50 sen.. haha.. kedekuttt.. ternaik bas yang pergi Kompleks A,B,C,D,E.. punyalah tak tengok skrin kat atas bas tu.. tersedar salah naik bila ternampak bas kat belakang bas yang aku naik tu nombor 963 - Presint 2, KPT bla bla bla.. hahhhh.. cepat² tanya pakcik driver bas tu.. "bas ni pergi Kompleks A eh?.." pakcik driver tu cakap "kompleks.. kompleks..".. adoiyaiiii.. "saya dah salah naik nih..".. "ok..ok.. benti depan tu.." nasib pakcik tu tak angin.. hehe.. nasib jugak aku cepat terperasan.. kalau tak mau aku meround 1 Putrajaya pagi tu.. hehehehe..

minggu ni hanna kat seremban dengan uwan.. so kat rumah tinggal aku dengan hubby je.. sunyi.. =(  oleh itu, nak tepek barang sekeping dua gambar hanna.. layanzzzz...


lately ni suke sangat hanna buat muke camnih.. comel letteww.. huhu..

   
ni lagi satu, pantang kena usik hidung, mesti keluar memek muka camnih..

tersengih manjang je budak nih..

riang hati ye..



  
rindu laa kat awakkkk.. =(

bye..

2 comments:

cytiey said...

cumilsss la hanna wat muke cmtu.. geramm..!! hanna dh naik walker ke??

mama hanna said...

hehe.. dah naik dah bu.. suke betul dia.. huhu..